Subject: Vastus Tee ehitusloa andmine riigitee 20184 Paeküla-Vana Vigala km 12,36-12,60 asuva liiklusohtliku koha kõrvaldamise teeprojektile
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 15:46:46 +0300

Teie  06.05.2024 nr 8-1/24-006/7753-1

Meie 06.05.2024 nr EC.1-5.1/526-1

Edastame Telia Eesti AS vastuse.

Tee ehitusloa andmine riigitee 20184 Paeküla-Vana Vigala km 12,36-12,60 
asuva liiklusohtliku koha kõrvaldamise alas paiknevad Teliale kuuluvad 
siderajatised.

Tegutsemiseks siderajatiste kaitsevööndis, tuleb see kooskõlastada 
järelevalvega ja võtta selleks vastav tegutsemisluba Telia „Ehitajate 
portaal“ Telia teenused ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia 
<https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale>  kaudu.

Lugupidamisega

Margus Kantsik

füüsilise võrgu hoolduse juht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn, Eesti

 <http://www.telia.ee> www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 6. mai 2024 15:00
Adressaat: Keskkonnaamet <[email-masked]>; Maa-amet 
<[email-masked]>; Muinsuskaitseamet <[email-masked]>; 
Haridus- ja Teadusministeerium <[email-masked]>; Põllumajandus- ja Toiduamet 
<[email-masked]>; Märjamaa Vallavalitsus <[email-masked]>; Vigala 
Osavallavalitsus <[email-masked]>; Vana-Vigala Tehnika- ja Teeninduskool 
<[email-masked]>; Elektrilevi OÜ <[email-masked]>; Telia 
dokumendihaldus <[email-masked]>
Teema: Tee ehitusloa andmine riigitee 20184 Paeküla-Vana Vigala km 
12,36-12,60 asuva liiklusohtliku koha kõrvaldamise teeprojektile

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Tee ehitusloa andmine riigitee 20184 Paeküla-Vana Vigala km 
12,36-12,60 asuva liiklusohtliku koha kõrvaldamise teeprojektile

Registreerimise kuupäev: 06.05.2024

Registreerimise number: 8-1/24-006/7753-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .